fbpx

Resetează parola

Întrebări frecvente

Tot ce trebuie să știi e aici

Cât durează procesul de închiriere? Ce metode de plată sunt acceptate? În ce condiții pot să anulez o rezervare? Și altele.

De ce platforma noastră este alegerea perfectă pentru vacanțele tale

Întrebările frecvente ale clienților

Pot să închiriez ușor o rulotă sau un camper?

Da, după procesul de înregistrare, rămâne doar să alegi perioada, rulota sau camper-ul dorit și să faci rezervarea. Până în 48 de ore, proprietarul urmează să o aprobe și vei putea să plătești avansul de 30%, direct în contul acestuia. Restul de bani trebuie să-i achiți cu până la 15 zile înainte de data închirierii. Nu îți fă griji, vei putea comunica oricând cu proprietarul prin mesaje, direct în contul tău. 

Ce metode de plată sunt acceptate?

Plățile sunt securizate și se fac numai online, cu ajutorul procesatorului de plăți Stripe. Vei primi un link de plată pe email, iar ulterior factura aferentă, trimisă prin intermediul platformei SmartBill.

În ce condiții pot să anulez o rezervare?

Dacă apar evenimente neașteptate și vrei să anulezi o rezervare, o poți face astfel:

  • cu până la 15 zile înainte de data preluării, primești avansul integral, fără comisioane, sau alte costuri ascunse
  • cu mai puțin de 15 zile înainte de închiriere, avansul nu se mai restituie, iar rezervarea este anulată

Trebuie să plătesc o Garanție pentru închiriere?

Da, proprietarul trebuie să aibă certitudinea că vei returna camperul sau rulota în condiții bune. Așadar, acesta va stabili prețul pentru Garanție. Vei plăti tot online contravaloarea acesteia în contul proprietarului până în momentul închirierii, iar dacă totul e în regulă la sosire, întreaga sumă ți se va returna integral. În caz contrar, proprietarul are dreptul de a opri contravaloarea eventualelor daune apărute.

Pot să conduc o autorulotă cu permis categoria B?

Da, poți conduce un Camper sau un Van cu permis categoria B dacă acestea nu  depășesc 3,5 tone. În caz contrar, e nevoie de o categorie suplimentară. De asemenea, o rulotă se poate tracta cu categoria B dacă masa maximă autorizată autoturism + rulotă nu depășește 3,5 tone.

Ce tip de Autorulotă e potrivită pentru vacanțele mele pe roți?

Dacă nu ești hotărât sau nu știi ce tip de Autorulotă e cea mai bună pentru nevoile tale, ți-am pregătit o clasificare a acestora, simplă și la obiect. O găsești în secțiunea Blog, sau accesând link-ul https://vacanteperoti.ro/tipuri-de-autorulote/

Întrebările frecvente ale proprietarilor

Am un Camper pe care vreau să îl împart cu alții, și să câștig bani. Cum procedez?

Simplu! Te înregistrezi pe platformă, adaugi anunțul cu toate detaliile, stabilești prețul și condițiile de închiriere. Aștepți validarea contului, iar din momentul în care primești mesaj cu o rezervare, ai 48 ore să o aprobi. Apoi, clientul plătește avansul de 30% în contul pe care l-ai înregistrat pe site. Pregătești camperul sau rulota și primești tot în cont restul de bani, cu până la 15 zile înainte de data închirierii.

Ce fel de Vehicule Recreaționale pot lista?

Fie că ai un Camper, un Van, sau o Rulotă – o poți lista pe platforma ”Vacanțe pe Roți”. Dacă ai mai multe, cu atât mai bine! Indiferent de anul de fabricație sau de dotări, cu siguranță există un client pentru fiecare. E important însă ca descrierea și oferta să reflecte realitatea. Să fie totul transparent, și toți călătorii mulțumiți. J

Nu te costă nimic să adaugi anunțurile pe site. E Gratuit, indiferent câte dorești să listezi. De asemenea, nu te costă nimic nici când obții o închiriere, nu există taxe sau comisioane. Așadar, îți rămâne să te bucuri de câștiguri și să oferi servicii de calitate.

Pot să solicit o Garanție pentru perioada închirierii? Cum se plătește?

Sigur! E chiar recomandat să soliciți plata unei garanții care să acopere anumite daune ce pot apărea la închiriere. Tu stabilești suma și încasezi banii online (sub formă de depozit), până în momentul închirierii. Dacă totul e în regulă la sosire, suma se returnează integral. În caz contrar, ai dreptul să oprești contravaloarea nedoritelor daune.  

Ce se întâmplă dacă un client anulează o rezervare?

Clientul are dreptul de a anula o rezervare, în următoarele condiții: 

  • cu până la 15 zile înainte de data închirierii, primește avansul integral, mai puțin comisionul Vacanțe pe Roți
  • cu mai puțin de 15 zile înainte de închiriere, avansul nu se mai restituie, iar rezervarea este anulată

Cum pot să țin legătura cu clienții?

E foarte simple să discuți cu persoanele interesate să închirieze – direct prin mesaje, în contul tău. În plus, vei fi notificat și pe e-mail atunci când primești mesaje noi.